08 mei 2026
Leerlingen uit klas 2 vertrokken vanochtend al vroeg richting Münster voor een gezellige excursie. Na een rit van ongeveer vier uur kwamen zij aan in deze prachtige historische stad net over de Duitse grens. Verdeeld over verschillende teams trokken de leerlingen direct het centrum in om opdrachten uit te voeren en bijzondere plekken te ontdekken, waaronder de imposante kathedraal. Tijdens de opdrachten moesten zij ook hun Duits in de praktijk brengen door inwoners aan te spreken of kleine aankopen te doen. Na de puzzeltocht in de stad was het tijd voor een tochtje in de waterfiets op de Aasee. Aan het begin van de avond keerde de groep moe maar voldaan weer terug naar Den Haag.